pl
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty Zaloguj się lub zarejestruj, aby w pełni korzystać ze sklepu Wróć
Darmowa dostawa już od 49,00 zł
suma: 0,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Zwroty

 

30 DNI NA ZWROT

Zwrotu należy dokonać na swój koszt.

 

1
Uzupełnij i wydrukuj otrzymany mailowo formularz zwrotu
2
Zapakuj zwracane produkty w pudełko lub foliopak wraz z formularzem zwrotu.
3
Nadaj przesyłkę na adres:

Completio Sp. z o.o. - SELFIEROOM ul. Jedrzejowska 47, 93-636 Łódź

Regulamin zwrotów i reklamacji

    1. Sklep internetowy SELFIEROOM akceptuje zwroty zakupionych towarów.
    2. Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się powyżej):

Completio Sp. z o.o. - SELFIEROOM , ul. Jedrzejowska 47, 93-636 Łódź

  1. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz paragonem dostarczonym drogą elektroniczną (generowanym do 48 godz. od odebrania przesyłki). Paragon elektroniczny nie jest obowiązkowy przy wysyłce zwrotu zakupionego towaru.
  2. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz otrzymany wraz z zamówieniem lub w przypadku jego braku formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
  3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  4. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższe wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem, do innych punktów odbioru niż podany adres lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem). Ponadto informujemy, że nie prowadzimy osobistego przyjmowania przesyłek pod wskazanym adresem.
  7. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  8. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
  9. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektoniczną na adres sklep@selfieroom.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres w p.2

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium