pl
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty Zaloguj się lub zarejestruj, aby w pełni korzystać ze sklepu Wróć
Darmowa dostawa już od 49,00 zł
suma: 0,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Zwroty

 

14 DNI NA ZWROT

Zwrotu należy dokonać na swój koszt.

 

1
Uzupełnij i wydrukuj otrzymany mailowo formularz zwrotu
2
Zapakuj zwracane produkty w pudełko lub foliopak wraz z formularzem zwrotu.
3
Nadaj przesyłkę na adres:

Completio - SELFIEROOM Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź

Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu Pobierz formularz

Regulamin zwrotów i reklamacji

    1. Sklep internetowy SELFIEROOM akceptuje zwroty zakupionych towarów.

    2. Towar należy wysłać na adres (wraz z otrzymanym mailowo formularzem zwrotu po dokonaniu zgłoszenia):

Completio - SELFIEROOM ul. Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź

  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym formularzem.

  4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

  5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższe wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.

   6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

   7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem, do innych punktów odbioru niż podany adres. Ponadto informujemy, że nie prowadzimy osobistego przyjmowania przesyłek pod wskazanym adresem.

   8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

   9. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

   10. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektoniczną na adres sklep@selfieroom.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres w p.2

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium